17:02

There I was on a July morning, Looking for love
Нарешті настали теплі дні. Настрій абсолютно апатичний. Втомився від усього.

Я дуже невдоволеній ситуацією у своєму житті. Кожен робочий день я ходжу на роботу, після чого приходжу до дому, готую їсти собі і мамі, власне їм і лягаю спати. Кожен віхідниій день я дпросинаюсь дуже пізно, їм, дивлюсь якесь кіно. А кожну неділю їзджу до хворої бабусі.

Мені 23 роки. Я майже нічого не досяг у цей вік - у мене є робота, але я не так вже й багато там заробляю. Більше за багатьох, але не так багато, як хотів би. У мене немає дівчини - у мене ніяк не вистачає часу на те, абі займатись пошуком дівчини. Якщо сидіти жопою за комп’ютером, то дівчина не зїявиться, авжеж...

Учора я згадав одну п’яну розмову, що відбулася в офісі між мною, одним QA'ем та одним кодером. Ми розмоваляли, як то кажуть, "за життя". Один з них розказав, что вже декілька років живе з дівчиною окремо від мами. Дуже хоче сина, але поки не має на це грошей, проте вони скоро певно будуть. Тоді я просто взяв ці слова як їжу для роздумів.

Вчора я думав над цим усим ще раз... І дійшов до висновку, що жодна людина не може вважати себе дорослою - не важливо, у котрому віці - 20, 25, 45 років - поки вона не поживе окремим, власним, своїм життям від батьків. Допоки вона не будет вважати своєю домівкою не ту хату, де вона народилася і виросла, а ту, що вона знімає або купила. Допоки не надійдя розуміння, що ти сам за себе, твої батьки більше не допомога тобі, навпаки, можливо, їм потрібна буде допомога від тебе. Оттоді тільки й надійде розуміння, що ти - дорослий.

Самостійне життя з розрахунком тільки на свої сили - це на мою думку той досвід, що є конче необхідним кожній людині.


@темы: О жизни, О себе

Комментарии
18.03.2012 в 19:26

мерзкая, бездушная тварь
А якщо я не хочу жити окремо вiд мами нiколи? Менi i з нею добре. Навiщо ускладнювати усе?
18.03.2012 в 21:52

There I was on a July morning, Looking for love
Helvi
А я хочу жити окремо. Кожному своє.
18.03.2012 в 23:07

Helvi, я бы сказал что у тебя это национальное ) у вас это как-то принято... на уровне генов :)


SpiritEagle, жить нужно отдельно. Когда Лойсо начал жить сам в 18 лет, он многое понял :D
19.03.2012 в 03:08

мерзкая, бездушная тварь
Що це у нас прийнято? Ти про що говориш?
19.03.2012 в 03:17

There I was on a July morning, Looking for love
Лойсо_Пондохва
Так, жити дійсно слід окремо. Окреме життя - це одна з тих небагатьох речей, що мені подобаються у США. Там людина живе окремо фактично вже у тому віці, коли у нас вона ще вчиться у старшій школі. Діти там вступають до коледжів і йдуть жити у коледжські гуртожитки. Звісно, не повністю самостійне життя, але все ж таки.

А що прийнято у Хелві ? :)
19.03.2012 в 10:39

Мы не добрые, мы - светлые. (с)
Лойсо_Пондохва, та же фигня, тоже живу отдельно с 18 и радуюсь)

Helvi, SpiritEagle, долго жить с мамами, кэп?)
19.03.2012 в 12:03

мерзкая, бездушная тварь
Я просто не можу зрозумiти, чому вiн говорить "прийнято". Таке враження, що моя мама теж жила зi своєю мамою i так далі.

Хоча... можливо я і не можу вважати себе дорослою. Але мені це і не потрібно. Є інші речі, яких я хочу досягнути.
19.03.2012 в 12:05

мерзкая, бездушная тварь
*переглянула комментарi* що значить - нацiональне?
19.03.2012 в 13:23

There I was on a July morning, Looking for love
Rowana
Не зрозумів ?
20.03.2012 в 00:35

Хелви, я всегда был на 200% уверен что ты jewish (в самом хорошем смысле этого слова) :)
Мне пришлось сделать небольшое исследование, и убедиться в том что я был не прав и ты не jewish, хотя очень очень похожа. И семья твоя тоже похожа :) Я был уверен что твоя мама jewish, что ты jewish, и как это у вас у jewish принято, вы спокойно живете одной семьей и никого это не напрягает.

Я вижу как живет Феликс и понимаю что ему так комфортно.
Что у них принято жить кланами, дружными семьями и никто никого не напрягает.
20.03.2012 в 02:51

мерзкая, бездушная тварь
А, та ні, ми українці, але ти прав, ми схожі до євреїв і моя мама дуже їх поважає.
І так, мені моя мама ані трохи не заважає і мені здається, що і їм зі мною веселіш :) Хто ще буде о півночі п'яний приходити та нести всяку хєрню? :))
Та і мої хлопці допомогають їм і завжди дружать с ними. Деякі полюбляют моїх батьків більш за мене:(
А як ти проводив дослідження?:)
20.03.2012 в 13:51

Мне всего лишь нужно было узнать является ли твоя мама еврейкой, и с помощью поиска я это достаточно просто сделал :)
Кто-то из ее ПЧ на ЖЖ обсуждал ее национальность, и неопровержимым аргументом приводилось что дескать, сама Levkonoe в одном из комментов лично кому-то там писала что еврейкой не является, но из сочувствующих.

Я почему-то уверен что по поводу твоей мамы такие вопросы возникают постоянно... :) Странно что у нее в шапке на ЖЖ нет среди прочего, пометки что типа "Нет, я не еврейка" :)
20.03.2012 в 14:05

мерзкая, бездушная тварь
А навiщо) вона ж каже - зi спiвчуваючiх, а "нi, я не єврейка" звучить начебто бути євреєм це погано и соромно.
20.03.2012 в 14:28

Всегда можно написать так, чтобы было ясно что ты и из сочувствующих, и не еврей сам, но по твоему мнению быть евреем не плохо и не стыдно :)
20.03.2012 в 14:36

Мы не добрые, мы - светлые. (с)
Лойсо_Пондохва, быть евреем не плохо и не стыдно
а почему быть евреем вообще может быть плохо и стыдно? О_о во-первых, все евреи, которых я знаю, очень воспитанные люди, куда более приятные, чем основная масса славян, увы. а во-вторых, принадлежность к какой-либо национальности не может быть чем-то плохим и стыдным по определению (так же как принадлежность к какому-то полу и т.д.)
я вот ни к какой национальности толком не отношусь, и это тоже не плохо и не стыдно.)
20.03.2012 в 18:23

Ксюша, ты фразу просто из контекста вырвала?.. ) Я где-то это утверждаю? :) Изначально Хелви написала:

я не єврейка" звучить начебто бути євреєм це погано и соромно.

Я этому где-то противоречил? ...
20.03.2012 в 18:28

Мы не добрые, мы - светлые. (с)
Лойсо_Пондохва, тю, да, точно) извини)
21.03.2012 в 00:29

У меня если так прикинуть, половина друзей евреи или сочувствующие, тренер еврей и живу я в Одессе :D
21.03.2012 в 14:21

Латентный адекват.
називати домiвкою зйомну хату - безглуздя)
21.03.2012 в 14:39

мерзкая, бездушная тварь
Розмова йшла про життя окремо вiд батькiв. Яка рiзниця у данному випадку - де?
21.03.2012 в 16:16

There I was on a July morning, Looking for love
Sartex
Але якщо немає власного житла ?
21.03.2012 в 16:38

Латентный адекват.
Тодi це треба називати перехiдним мiсцем перебування, а нiяк не домiвкою на мiй погляд. Багато хто i маючи декiлька своiх квартир називають рiдним домом дом батькiв. I що вони на твою думку не дорослi? Я не згоден лише з цим твоiм твердженням.
21.03.2012 в 16:57

Мы не добрые, мы - светлые. (с)
Sartex, дом - это место, куда ты возвращаешься каждый день в течение длительного времени. и не важно, съемная квартира или своя. имхо.
можно десятилетия жить в одной и той же съемной квартире, а можно каждый год продавать свой дом и покупать новый.
21.03.2012 в 18:17

There I was on a July morning, Looking for love
Sartex
Рідний дім і власній дім - речі різні.
21.03.2012 в 19:07

Латентный адекват.
Ти писав своею, а не власною.
21.03.2012 в 20:29

Rowana, согласен. Дом - это место где ты обитаешь, неважно какой период времени.
22.03.2012 в 02:16

There I was on a July morning, Looking for love
Sartex
Не принципово у даному контексті.
22.03.2012 в 11:39

Латентный адекват.
Лойсо_Пондохва
А если больше времени обитаешь на работе или в баре например - эти места можно считать домом?)
22.03.2012 в 12:22

There I was on a July morning, Looking for love
Sartex
У барі ти відпочиваєш і п’єш, на роботі ти працюєш, і на зйомну кімнату ти повертаєшься.
22.03.2012 в 14:11

Sartex, да, это второй дом )
У меня есть дом в котором я отдыхаю и дом в котором я работаю.
Заметь, я пишу только про себя, это мое личное восприятие мира и дома. Если я не ошибаюсь, ты всю жизнь прожил в одном доме. А я уже успел пожить в двух местах на Поселке, в трех местах в центре, в одном на Таирова, в четырех местах Киева. Я кочевник, мой дом в моей душе.

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии
Получать уведомления о новых комментариях на E-mail